miercuri, 13 iulie 2011

Tabara Toplita - iulie 2011

Tabara cu copii de 12-14 ani la Toplita, cu program adaptat varstei lor in care pe langa joaca, cunoasterea si dorinta de a invata si practica lucruri noi sunt primordiale. Am instalat tabara de corturi in Muntii Caliman, am ajuns la 2000m altitudine, am vizitat un lac glaciar si am vazut modul de viata al pastorilor din munti. Am invatat sa facem focul, sa adunam lemne, sa facem mancare la ceaun, sa ne ajutam la nevoie, am vazut care este rolul echipamentului pentru confortul dar si pentru siguranta noastra. Am invatat sa iubim natura, sa o protejam si sa o mentinem curata.



Escalada la panou...

Rapel pe cascada, o experienta de neuitat...







Tir cu arcul... Ce departe e tinta...




Rafting pe Mures...



Batalie navala...


Ce ploaie si ce bine ca am ajuns la adapost...


Lapte proaspat de capra cumparat de la stana. Mmmmm, ce bun este...

Buna dimineata somnoroaselor...


Lacul Iezer din Muntii Caliman.

Acasa nu ma pune mama sa amestec in ceaun...

Cai si oameni liberi...

O scurta pauza. Dupa atata mers meritam si ceva dulce...


Ce buna e mancarea la iarba verde...

Focul de tabara impreuna cu sponsorul taberei...