duminică, 31 iulie 2011

Tabara Busteni 25-30 Iulie

Tabara cu un numar record de participanti - 40 de tineri din Bacau plini de energie si entuziasm. In cele cateva zile petrecute impreuna am urcat pe platoul Bucegilor pana la monumentul de pe Caraiman, am facut rapel in zona refugiului Costila, am urcat pe Valea Morarului unde am instalat o mansa si am catarat cu totii, am traversat paraul Cerbului pe tiroliana, am jucat jocuri de echipa, am cantat, am primit vizita ursului la focul de tabara... Cu alte cuvinte o tabara reusita in care am invatat multe, ne-am distrat extraordinar si am vazut peisaje de vis.


Ne bucuram de razele soarelui sub creasta Morarului.


Traversam pe tiroliana paraul Cerbului...


Langa cantonul de pe Jepii Mari, urmeaza sa coboram si sa vizitam cascada Urlatoarea...

Pe platoul Bucegilor...


Poza de grup in fata monumentului de pe Caraiman...



Peisaje de vis care ne-au incantat privirea si sufletul...

O vizita la milenarul Sfinx...

Urcarea pe Jepii Mici, un traseu dificil pentru un grup asa mare, dar uitam repede de greutatea urcusului si de durerile musculare cand muntele ni se dezvaluie in toata splendoarea sa...


Rapel in apropierea refugiului Costila, o experienta noua care ne-a placut foarte mult...