duminică, 6 februarie 2011

Tabara de schi la Toplita


Opt zile de vacanta si tot atatea de schi la Toplita. Am cunoscut copii deosebit de talentati, fericiti, pasionati de alunecarea pe zapada care strigau la sfarsitul fiecarei zile de antrenament: "IUBIM SCHIUL". Dodo, Mara, Cristian, Vlad, Ioana... si alti inca vreo 20 de nazdravani mi-au umplut inima de bucurie in aceste zile. Antrenamente grele alternate cu joaca pe schiuri, cam 6 ore in fiecare zi. Copii impartiti in trei grupe: incepatori, nivel mediu si avansati. De incepatori m-am ocupat eu, de grupa medie Szolt si de avansati Mircea. Am avut noroc de vreme buna , cu mult soare toata saptamana. Partiile bine amenajate, zapada buna, teleschiul aglomerat doar sambata si duminica.

Mircea, un schior si un pedagog desavarsit, dar in primul rand un om cu suflet mare.